تازه های فناوری

قویترین مدل آیفون اپل کدامیک از آنهاست؟

قویترین مدل آیفون اپل کدامیک از آنهاست؟

 حال بازار آنقدر از گوشی های هوشمند اشباع شده که اپل به تازگی خبر از کاهش فروش گوشی های آیفون داده است. گوشی هایی که تا به الان آن ها در اندازه، قدرت ، سرعت و عملکرد های قوی و ضعیفی دیده ایم. سوال اصلی که می توان از کاربران و شرکت اپل پرسید این است که حال قویترین مدل آیفون اپل کدامیک از آنهاست؟ برای گرفتن پاسخ همراه با ما در ادامه این مطلب باشید.

اندکی پس از رونمایی از نخستین گوشی آیفون، نوآوری هایی همچون اپ استور، پردازنده های سریع تر، دوربین جلو، صفحه های بزرگتر، باتری های بادوام تر، صفحات نمایش سه بعدی و بدنه های ضدآب و بسیاری تغییرات دیگر پا به این صنعت گذاشتند.

هرچند باور کردنش سخت است، ولی نهم ژانویه سال آینده میلادی دهمین سال تولد آیفون اپل خواهد بود. تصور همه تغییراتی که طی این مدت در صنعت تولید گوشی های هوشمند پدید آمده کار دشواری است.

قویترین مدل آیفون اپل کدامیک از آنهاست؟

خیلی ها گمان نمی کردند این دستگاه کوچک که استیو جابز در سال ۲۰۰۷ رونمایی کرد به سرعت به منبع اصلی درآمد اپل تبدیل شود.

یکی از راه های درک روند پیشرفت آیفون طی همه این سال ها تماشای ویدیویی است که در ادامه می بینید. این ویدیو به بررسی تمامی آیفون های ارائه شده از سوی اپل از لحاظ سرعت می پردازد.

این ویدیو به خوبی برتری مدل های جدیدتر آیفون را به تصویر می کشد. برای مثال، آیفون SE سریع ترین مدل آیفون نسبت به سایر مدل ها شد و آیفون ۴s کُند ترین مدل آیفون از این لحاظ آخرین گوشی بود.

تست های بنچمارک گیکبنچ نشان داده که آیفون SE قویترین مدل آیفون با پردازنده تک هسته ای است و موفق به کسب رتبه ۲۵۵۰ شده است. باز شدن اپلیکیشن دوربین تمامی گوشی های آیفون پس از آیفون ۵ نیز طی یک مدت مشابه باز شد.

تست صدا نیز نشان داد آیفون SE بلندترین صدا را تولید می کند، و آیفون ۴s نیز ضعیف ترین صدا را داشت. با رسیدن به دمای ۱۰۷٫۷ درجه فارنهایت در محیط تست آیفون ۶ پلاس پرحرارت ترین مدل آیفون بود.

البته ما به نظر همه ی کسانی که از این محصولات شرکت اپل استفاده کرده اند و تجربه ی کاربری خوبی دارند، احترام می گذاریم. و این مطلب صرفا نتیجه ی  آزمایش های فنی و به طور آزمایشگاهی است که صورت گرفته است.

نظر شما همراهان عزیز و صاحب آیفون چیست؟ کدامیک از مدل های گوشی آیفون برتر هستند؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
نمایش بیشتر

مطالب مرتبط

اشتراک در
باخبرم کن
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x