سیستم عامل اندروید

چگونه از هک تلگرام خود به سادگی جلوگیری کنیم؟

چگونه از هک تلگرام خود به سادگی جلوگیری کنیم؟

در این مطلب قصد داریم از روش ساده ولی مهم برای مطلع شدن و جلوگیری از هک تلگرام خود استفاده کنیم تا امنیت پیام رسان محبوب این روزهای ما ایرانی ها را بیشتر کنیم.

برای جلوگیری از هک تلگرام و امنیت بیشتر آن بخش دو مرحله‌ای یا two-step verification را باید فعال کنید. این بخش در قسمت تنظیمات برنامه تلگرام شما است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

این روزها شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره کاربران پیدا کرده اند به طوری که هر از گاهی بحث های متفاوتی از روش های دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی کاربران یا ترفندهایی برای هک یا جلوگیری از آن آموزش داده می شود.

گاها باز کردن فایل هایی که از سمت کاربران در تلگرام برای شما ارسال می شود بدافزارهایی هستند که بدون نیاز به نرم افزار خاصی ابزاری برای دسترسی به تلگرام شما و هک آن می شوند.

به همین منظور روشی جدید برای جلوگیری از هک تلگرام با عنوان “رمز دو مرحله ای تلگرام”را برای شما گردآوری کردیم.

چگونه از هک تلگرام خود به سادگی جلوگیری کنیم؟

برای این کار ابتدا باید به منوی”Settings به Privacy and security” بروید و در آنجا منوی”two-step verification”را انتخاب نمایید.

چگونه از هک شدن تلگرام خود به سادگی جلوگیری کنیم؟

روی گزینه “Set Additional Password” کلیک کنید. رمز عبور خود را وارد کنید و روی گزینه “Next” کلیک کنید. ایمیل خود را وارد کنید. ایمیل خود را مشاهده کنید. برای تایید رمزتان باید به ایمیل خود مراجعه کنید.

چگونه از هک تلگرام خود به سادگی جلوگیری کنیم؟پس از مراجعه به ایمیل خود، روی لینکی که تلگرام برای شما فرستاده کلیک کنید تا رمز دومرحله‌ای شما تایید شود.

چگونه از هک شدن تلگرام خود به سادگی جلوگیری کنیم؟با استفاده از این روش هنگامی که نفوذگری بخواهد وارد حساب تلگرامی شما شود بعد از دریافت رمز ۵ رقمی از طریق پیامک باید رمز دومی را وارد کند که تنها شخصی که آن را در حساب کاربری شما تنظیم کرده است می تواند آن را به درستی وارد کند. که آن شخص هم کسی جز شما نخواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
نمایش بیشتر

مطالب مرتبط

اشتراک در
باخبرم کن
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x