ریپورتاژ آگهیمبانی و اصول وب

برون سپاری پروژه و کسب درآمد اینترنتی بدون دردسر از ایدپینو

به تمام کسانی که به صورت تخصصی در برون سپاری پروژه ، پروژه‌های دورکاری طراحی و سئو سایت، ترجمه، برنامه‌نویسی، گرافیک، ساخت انیمیشن و اپلیکیشن را به صورت آزاد برای دیگران انجام می‌دهند، فریلنسر گفته می‌شود. ایدپینو یک بازار بزرگ کار برای تمامی فریلنسرهایی است که دوست دارند به صورت آنلاین و از راه دورکاری، به درآمدهای آن‌چنانی برسند.

اگر بخواهیم ایدپینو را با زبان ساده‌تر به شما معرفی کنیم، باید این مجموعه را مانند یک بازار کار آنلاین در نظر بگیریم. تمامی کارهایی که شما به صورت تحویل پروژه و آنلاین از طریق دورکاری انجام می‌دهید، در این مجموعه انجام می‌شوند. شما می‌توانید به عنوان کارفرما یا پیمانکار اقدام به برون سپاری پروژه کنید تا تیم‌های متخصص ایدپینو پروژه‌ها را در زمان مقرر به شما تحویل دهند.

معرفی ایدپینو سایت دورکاری و فریلنسری محبوب ایرانیایدپینو سایت برتر فریلنسری در ایران

ایدپینو مانند یک دفتر کار آنلاین است که متخصصان و فریلنسر ، طراحان سایت، مترجمان، برنامه نویسان و سازندگان انیمیشن، می‌توانند در آن به صورت غیرحضوری کارها و پروژه‌های مختلف را دریافت کنند. کارفرمایان قادر خواهند بود در این دفتر کار، با مراجعه به رزومه‌های مختلف و انتخاب تیم تخصصی برای برون سپاری پروژه‌ها اقدام کنند. ایدپینو، صلاح کار را به صورت دو جانبه برای بهبود درآمد فریلنسر و کاهش هزینه پایانی برای کارفرما دنبال می‌کند؛ تا کارفرمایان بتوانند بدون نیاز به استخدام جداگانه فریلنسر و با هزینه رقابتی، پروژه خود را در اختیار پیمانکاران و کارجویان قرار دهند.

 اگر پروژه‌ای دارید که کسی می‌تواند آن را به صورت آنلاین انجام دهد و برای شما بفرستد، همین حالا به صورت کارفرما در سایت ثبت نام کرده و بر روی تیم‌های متخصص ایدپینو حساب باز کنید. اگر هم مهارتی دارید که می‌توانید از طریق آن پروژه‌ها را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و سریع تحویل دهید، وارد ایدپینو شوید تا با دریافت پروژه‌های متنوع، به درآمدهای بالا دست برسید.

مزیت های ایدپینو برای کارفرمایان

اگر هنوز هم در رابطه با مزایای استفاده از ایدپینو برای کارفرمایان ابهاماتی در ذهن شماست، همراه ما باشید. شما کارفرمایان گرامی، می‌توانید از طریق این دفترِ کار آنلاین، در زمینه‌های مشخص به افراد متخصص دسترسی داشته باشید. هدف از تأسیس این مجموعه، ایجاد یک تابلو اعلاناتی برای کاربران نیست؛ بلکه مدیران مدبر مجموعه ایدپینو با ایجاد محیطی ایمن، از درست انجام شدن پروژه‌ها اطمینان حاصل می‌کنند. ایدپینو امکان ارتباط مستقیم کارفرما و کارجویان را امکان پذیر کرده است تا سرعت پیشروی پروژه‌های برون سپاری شده افزایش پیدا کند.

حتی پیمانکاران و افرادی که از قبل تیم سازی کرده‌اند نیز، می‌توانند با دریافت پروژه‌های برون سپاری شده توسط کارفرمایان، به کسب درآمد بپردازند. پیمانکاران می‌توانند با انجام پروژه‌های مختلف، رضایت کارفرما را جلب کرده و برای پروژه‌های بعدی اطمینان آن ها را به مهارت و تخصص فریلنسرهای تیم خود بیشتر نمایند. درواقع با شروع پروژه، قطعاً فرصت‌های شغلی بیشتری برای پیمانکاران ایجاد خواهد شد. ایدپینو تمام تلاشش را کرده است تا کاربران، پیمانکاران و فریلنسرها بیشترین درآمد را کسب کنند و درعین‌حال، پروژه‌ها با بالاترین کیفیت و در زمان درست تحویل داده شوند.

شما کارفرمایان محترم می‌توانید با مشاهده رزومه و نمونه کارهای مختلف، منتظر انجام پروژه با مناسب‌ترین قیمت باشید. توجه کنید که فریلنسرهای حرفه‌ای و کاملاً متخصص موجود در این مجموعه، رضایت شما را جلب خواهند کرد. از حجم کار ارائه شده نترسید، چرا که فریلسنرهای مختلف، پیشنهادات پروژه‌های شما را مشاهده می‌کنند و با در نظر گرفتن وقت شخصی و مهارتشان، اقدام به دریافت و یا رد پیشنهاد قیمت می‌کنند. کارجویان متعهد و متخصص در این مجموعه با خواندن دقیق نیاز کارفرما، پروژه‌ها را به صورت حرفه‌ای پیش می‌برند و در موعد مقرر به شما تحویل می‌دهند.

معرفی ایدپینو سایت دورکاری و فریلنسری محبوب ایرانیمزیت های ایدوپینو برای کارجویان

دریافت پروژه‌ها بدون سرپرستی و مدیریت، در اغلب موارد فرایندی دردسرساز است. از طرفی نگرانی از عدم پرداخت یا پرداخت نشدن به موقع هزینه از پیش مقرر شده، یکی از دلواپسی‌های همیشگی فریلنسرها می‌باشد. ایدپینو با ایجاد پرداخت امن، این امکان را برای فریلنسرها فراهم کرده است تا پس از کسب رضایت کارفرما، پول را دریافت کنند. ایدپینو با دریافت به موقع و کامل هزینه‌ها، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بلافاصله پس از به اتمام رساندن پروژه، پول خود را به صورت مستقیم، از سایت ایدپینو (بدون هیچگونه مشکلی) دریافت کنید. کارجویان گرامی می‌توانند از پنل شخصی خود برای حل اختلاف و مشکلات به وجود آمده استفاده کنند. رأی نهایی برای حل اختلافات بین کارفرمایان و فریلسنرها، از طریق مدیران مجموعه ایدپینو صادر می‌شود تا در حق هیچ فریلنسری اجحاف نشود.

قیمت مناسب و پروژه‌های بسیار زیاد موجود در این بستر، باعث برآورده شدن توقعات کار جویان خواهند شد. رایگان بودن ثبت‌نام در آن نیز باعث می‌شود تا تمامی کسانی که دارای مهارت و تخصص هستند، بتوانند به صورت دورکاری و در خانه اقدام به درآمدزایی کنند. با ثبت نام در ایدپینو، شما رئیس خودتان هستید و می‌توانید قیمت‌ها را در بازار هدف خود را مشخص کنید. درواقع شما این امکان را دارید که چند پروژه را به صورت هم‌زمان با هم پیش ببرید و با کسب رضایت کارفرمایان، مبالغ از پیش مقرر شده را دریافت کنید. شما می‌توانید در حوزه‌های مختلفی مثل مترجمی، تایپ و نویسندگی، طراحی وب و طراحی گرافیک، برنامه نویسی، تولید محتوا، بازاریابی دیجیتالی، اپلیکیشن سازی، انیمیشن سازی و هزاران حرفه دیگر مشغول به کار شوید و به درآمدهای مناسبی دست پیدا کنید.

فراموش نکنید که کار کردن در کنار افراد متخصص و حرفه‌ای، می‌تواند باعث رشد مهارت‌های شما شود. شما باید برای دریافت کارها، خود را به روز نگه دارید و مهارت خود را در آن تخصص افزایش دهید؛ تا بتوانید پروژه‌ها را با قیمت بالاتر و در عین حال با‌کیفیت‌تر به پایان برسانید. اگر چندین مهارت مختلف مثل سئو، طراحی سایت و طراحی گرافیک را آموخته‌اید و قصد دارید تا در تمامی این رشته‌ها فعالیت کنید، ایدپینو بهترین گزینه برای شما است. از دیگر مزایای ثبت نام در مجموعه ایدپینو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت کار در حرفه‌ مورد علاقه
  • کار کردن به صورت مستقل و دور کار
  • امکان رشد و پیشرفت همیشگی در کار
  • انعطاف‌پذیری و آزادی بیشتر در برنامه‌ریزی زندگی
  • نداشتن حد و مرز درآمدی با دریافت پروژه‌های بیشتر
  • داشتن وقت آزاد بیشتر در مقایسه با یک شغل ثابت حضوری
  • داشتن حق انتخاب در بین سفارشات کاری و کارفرمایان مختلف
  • عدم نگرانی برای اجاره مکان و پرداخت مالیات مانند اشغال ثابت

معرفی ایدپینو سایت دورکاری و فریلنسری محبوب ایرانیچطور در ایدپینو شروع به کار کنیم؟

همین حالا به سایت اصلی ایدپینو مراجعه کنید و با ثبت‌نام رایگان و ارائه رزومه، پروژه‌های مختلف را بررسی کرده و بهترین آن‌ها را برای شروع انتخاب نمایید. پس از توافق با کارفرما، شما می‌توانید در موعد مقرر و از پیش‌ تعیین‌شده، پروژه‌های برون سپاری شده را تحویل داده و هزینه مربوط به انجام کارتان را بدون نگرانی از عدم پرداخت شدن، تحویل بگیرید. با ثبت‌نام در ایدپینو، شما هم سود می‌کنید و هم سریع و بدون دغدغه کارهای بعدی را دریافت خواهید کرد. با وجود سیاست‌های مصلحت محور این مجموعه، دیگر جایی برای نگرانی از عدم رسیدگی به موضوعات و حل اختلاف باقی نمی‌ماند. برای ثبت نام سریع میتونید کلمه برون سپاری پروژه ایدپینو را در گوگل جست و جو کنید.

جمع بندی

ایدپینو یک ایده جالب، جدید، کاربردی و جذاب است که به پیمانکاران، کارفرمایان و فریلسنرها کمک می‌کند تا در اسرع وقت به هدف خود برسند. درواقع شرایطی که در ایدپینو فراهم شده است، باعث می‌شود تا کارفرمایان و کارجویان، به رفع نیازهای خود بپردازند و پروژه‌ها زیر نظر تیم‌های متخصص و با قیمت‌های کاملاً مناسب و منطقی به پایان برسند. همین حالا در ایدپینو ثبت‌نام کنید و از خدمات بی‌نظیر این مجموعه بهره‌مند شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
نمایش بیشتر

مطالب مرتبط

اشتراک در
باخبرم کن
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x