رپورتاژ آگهی و آنچه باید درباره آن بیشتر بدانیم!

رپورتاژ آگهی و آنچه باید درباره آن بدانیم!

چقدر از نتیجه تبلیغات بنری کسب و کارتان در سطح اینترنت رضایت دارید؟ آیا شماهم معتقدید تبلیغات بنری دیگر تاثیر گذشته را ندارند؟! اگر به تازگی تجربه تبلیغات بنری در سایت های پرمخاطب را داشته باشید ، با نتیجه عجیبی مواجه شده اید که رسما با نام “کوری بنری” وارد دنیای تبلیغات و بازاریابی شده اند. می خواهیم در این مطلب درباره ریپورتاژ آگهی و آنچه باید درباره آن بدانیم صحبت کنیم.

کاربران باهوش امروزه ، دیگر ارزشی برای بنرهای تبلیغاتی قائل نیستند . حتی این ورژن از تبلیغات به چشمشان هم نمی آید. اگر به دنبال یک روش بروز و تاثیرگذار در تبلیغات اینترنتی هستید ، دور بنر های تبلیغاتی را خط قرمز بکشید .

حقیقت این است که این سبک و سیاق چندان به مذاق مخاطب خوش نمی آید . تکنیکی در حال حاضر افزایش بازدید سایت را به صورت تضمین شده در اختیار شما قرار خواهد داد رپورتاژ اگهی است.

مخاطبان امروزه تمایل بیشتری برای مطالعه یک محتوانه درست و حسابی دارند تا تبلیغاتی که از حقیقت فاصله دارد ؛ مبنای کار رپورتاژ اگهی نیز دقیقا همین است . محتوای مفید.

در این مقاله چه می خوانیم :

آیا ارتباطی بین سئو و رپورتاژ آگهی وجود دارد ؟

واقعا گوگل رپورتاژ آگهی را میپسندد ؟

چرا ادعا میکنیم رپورتاژ آگهی اصولی ، صد در دصد به نفع کسب و کار شماست ؟

در نهایت رپورتاژ آگهی ، آری یا خیر ؟

از کجا رپورتاژ آگهی بخریم ؟

آیا ارتباطی بین سئو و رپورتاژ آگهی وجود دارد ؟

در پاسخ مثبت به این سوال هیچ شکی نیست ! چقدر با تاثیر لینک سازی در حوزه سئو آشنایی دارید ؟ اگر بخواهیم لینک سازی را به صورت مختصر و مفید تعریف کنیم.

لینک سازی باعث تقویت قدرت دامنه و افزایش رتبه سایت در گوگل می شود .

حتما میپرسید چرا ؟ چرا گوگل روی لینک سازی حساب ویژه باز کرده است ؟ پاسخ با درنظر گرفتن مثال زیر ساده است .

تصور کنید قرار است یک دندانپزشک متبحر را از بین صدها پزشک متخصص در این زمینه انتخاب کنید . کار سختی است ، شمایید و صدها پزشک که همگی از لحاظ تخصص در یک رده قرار دارند .

احتمالا تحقیق و پرس و جو را آغاز می کنید و در نهایت بیمار پزشکی می شوید که افراد مطمئن و سرشناس اطرافتان آن را معرفی و پیشنهاد داده اند . ساز و کار گوگل نیز به همین صورت است . روی سایت هایی حساب ویژه باز می کند که توسط سایت های معتبر معرفی شده اند . در ساز و کار گوگل معرفی شدن یعنی بک لینک !

وقتی سایت شما از یک سایت معتبر بک لینک دریافت کند ، از نظر گوگل اعتبار سایتتان بالا رفته و با احتمال بیشتری به صدرنشینی نتایج گوگل نزدیک می شوید .

البته در این اثنا از الگوریتم پنگوئن گوگل غافل نشوید چراکه هر حرکت مصنوعی از سایت شما را شناسایی کرده و شمارا در معرض پنالتی شدن قرار می دهد.

رپورتاژ آگهی و آنچه باید درباره آن بدانیم!

واقعا گوگل رپورتاژ آگهی را میپسندد ؟

قبل از این که در مورد تاثیر لینک سازی به روش رپورتاژ آگهی قضاوت و پیشبینی ای کنید ، بهتر است بدانید گوگل اعلام کرده که با پست های تبلیغاتی که خارج از روند اصولی قصد ایجاد تغییر در نتایج جست و جو را دارد حسابی برخورد می کند . حالا با این توضیحات

چرا رپورتاژ آگهی از این خشم گوگل در امان است ؟

تشخیص یک پست رپورتاژ آگهی بین صدها پست یک سایت معتبر اگر بدرستی اجرا شود برای گوگل عملا غیرممکن است! در واقع رپورتاژ آگهی هیچ تناقضی با قواعد سخت گیرانه گوگل ندارد .
اگر سایت تازه تاسیسی دارید ، بهتر است هرچه زودتر برای خود یک رپورتاژ آگهی درست و حسابی دست و پا کنید . اگر مدت طولانی از فعالیت سایت شما بگذرد بدون آنکه بک لینکی دریافت کند ، سپس در برهه ای به صورت ناگهانی تصمیم بگیرید که دست به دامن بک لینک شوید خشم گوگل شما را خواهد گرفت .

چرا؟

هوش و ذکاوت ربات های گوگل را دست کم نگیرید . گوگل هر حرکت غیرعادی ای را متوجه می شود. اگر سایت شما مدت ها فعالیت داشته باشد بدون آنکه لینکی دریافت کند اما به صورت ناگهانی از ده سایت معتبر بک لینک دریافت کند ، گوگل متوجه تبلیغاتی بودن این بک لینک ها خواهد شد.

اما در مقابل اگر طبیعی رفتار کنید و سایتتان را در زمانی اندک مورد هجوم بک لینک ها قرار ندهید تاثیر معجزه آسای رپورتاژ آگهی را در افزایش بازدید و قدرت دامنه خواهید دید .

رپورتاژ آگهی و آنچه باید درباره آن بدانیم!

چرا ادعا میکنیم رپورتاژ آگهی اصولی ، صد در دصد به نفع کسب و کار شماست ؟

ارائه ۷ دلیل قانع کننده از ما ، قبول بی چون و چرایش از شما .

۱- رپورتاژ آگهی فقط تبلیغات نیست ، معرفی جامع وبسایت شماست:

رپورتاژ آگهی یک مقاله است که محتوای تبلیغاتی دارد بی آنکه مخاطب را درگیر جوسازی های تبلیغاتی کند . مخاطب حرف شما را با استراتژی بی طرفی راحت تر میپذیرد تا با تبلیغات واضح !

با یک رپورتاژ آگهی چه ها که نمیتوان کرد. با تکنیک های نوشتاری ابتدا حس نیاز مخاطب را تحریک کنید و در ادامه به مرور کسب و کارتان را به او معرفی کنید . درواقع خواننده یک رپورتاژ آگهی بی آنکه متوجه شود در راستای هدف تبلیغاتی شما قرار میگیرد .

در ادامه بخوانید
طراحی مینیمال و ساده گرایی در رابط کاربری

رپورتاژ آگهی محتوایی مفید را در اختیار خواننده قرار می دهد که تبلیغات بخش خیلی کوچک از متن آن است . که آن هم به هنر نویسنده بستگی دارد که چقدر هوشمندانه و هنرمندانه آن را در متن قرار داده باشد بی آنکه مخاطب را درگیر چاله های تبلیغاتی کند .

۲- خوانندگان امروز ، از مقالات بیشتر استقبال می کنند تا متن های تبلیغاتی :

رپورتاژ آگهی در جایگاهی مخصوص تبلیغات نمایش داده نمی شوند بلکه مانند بقیه مقالات یک سایت دسه بندی می شوند . با این اوصاف احتمال خواندن رپورتاژ آگهی ها توسط خوانندگان بیشتر از متون تبلیغاتی است .

۳- اعتبار ، اعتبار ، اعتبار :

یکی از مهمترین کارکرد های رپورتاژ اگهی ایجاد اعتبار و برندسازی برای کسب وکارشماست ، از طرف دیگر موثرترین دلیلی که باعث پیشرفت و موفقیت کسب و کار شما می شود داشتن برند معتبر و قدرتمند است . این سلسله به صورت زنجیروار به هم متصل هستند.

اینکه ردپای برند شما بجز سایت خودتان در سایت های دیگری که از قضا از اعتبار بالایی برخوردارند دیده شود روی پروسه برندسازی وبسایتتان حسابی تاثیر مثبت میگذارد و اعتماد مشتری را به همراه دارد .

۴- نسبت به بازدهی که دارد ، قیمت بالایی ندارد :

رپورتاژ آگهی ها جزو تبلیغات گران قیمت به حساب نمی آیند . شاید برایتان جالب باشد بدانید یک بنذ تبلیغاتی در یک سایت پرمخاطب چند میلیونی برای شما آب میخورد و البته با توجه به پدیده کوری بنری که به تازگی گریبانگیر دنیای تبلیغات و بازریابی شده ، بازده چشمگیری ندارد اما در مقابل رپورتاژ آگهی در همان سایت هزینه کمتری دارد و بازده قابل قبول تری خواهد داشت .

۵- با یک تیر دو نشان :

رپورتاژ آگهی به صورت دوجانبه روی کسب و کار شما تاثیر میگذارد . از یک طرف وضعیت سئوی سایتتان را بهبود میبخشد و سوی دیگر یک روش تبلیغاتی موثر به حساب می آید که تجربه ثابت کرده است در هر دو شدیدا موفق است .

وقتی سایت شما از یک وبسایت مطرح لینک دریافت می کند یک خبر با این مضمون به گوش گوگل می رسد : «من هم وبسایت معتبر و خوبی هستم ، روی من هم حساب بازکن»

این مزیت ، مزیتی است که علاوه بر برندسازی و افزایش بازدید و تبلیغات آیدتان می شود .

۶- هیچ مانعی بر سر حضور رپوتاژ شما در نتایج گوگل وجود ندارد :

رپورتاژ آگهی شما مانند تمام تیتر های خبری در نتایج گوگل قرار میگیرد و این برای جلب اعتماد مخاطب آپشن درجه یکی است . به طور کلی گوگل برای منابع خبری خود ارزش زیادی قائل است و روی آنها حساب ویژه ای باز می کند که رپورتاژ آگهی نیز جزو همین دسته رده بندی می شود

۷- یک تبلیغات همیشگی بدون تاریخ انقضا :

هرچند این مورد را بعنوان آخرین مزیت تبلیغات به روش رپوتاژ آگهی یاد می کنیم اما در واقع مزیت بزرگی به حساب می آید . تصور کنید رپورتاژ آگهی وبسایت شما در گوگل جایگاه مناسبی کسب کند و از آنجا که همیشگی است و هیچوقت پاک نمی شود نانتان در روغن است.

توصیه میکنیم این مقاله را برای اطلاعات بیشتر درباره رپورتاژ آگهی بخوانید

رپورتاژ اگهی چیست؟

در نهایت رپورتاژ آگهی ، آری یا خیر ؟

اگر کوچکترین تردیدی در رابطه با استفاده از این روش تبلیغاتی دارید ، با خواندن این پاراگراف نیست و نابود خواهد شد . به طور کلی اگر از موارد زیر دوری کنید ، رپورتاژ آگهی برای وبسایت شما منفعت خالص خواهد بود .

اول اینکه رفتار غیرطبیعی نداشته باشید . یکباره بعد از فعالیت ۲ ساله وبسایتتان همزمان به ۲۰ وبسایت سفارش رپروتاژ آگهی ندهید . ربات های گوگل تیزبین و نکته سنج هستند؛ هیچ راهی برای دور زدن گوگل وجود ندارد بجز رفتار طبیعی !

دوم ، تعداد مناسب لینک هایی که در محتوای رپورتاژ آگهی قرار میگیرد ۳ تاست اما در برخی منابع ذکر شده تا ۵ تا هم ایرادی ندارد . اما اگر ترجیح می دهید جانب احتیاط را رعایت کنید به همان ۳ لینک اکتفا کنید .

سوم ، اگر هنوز هم در مورد تاثیر رپروتاژ آگهی مردد هستید با استفاده از تگ Nofollow در لینک های موجود خیال خودتان و وبسایتتان را راحت کنید . این تگ ها دو مزیت دارند : ۱- به هیچ عنوان خطر جریمه توسط گوگل شمارا تهدید نمی کند و ۲- به طور مستقیم میتوانید ترافیک حاصل از رپورتاژ آگهی خود را استفاده کرده و نرخ تبدیل خود را بالا ببرید .

بهترین سایت خرید رپورتاژ اگهی

از کجا رپورتاژ آگهی بخریم؟

سایت های مرتبط ، قدرتمند و واقعی

این پاسخ کوتاه به این پرسش است اما یافتن این مدل از سایتها کار ساده ای نیست. میخواهیم مرجعی به شما معرفی کنیم که براحتی بتوانید رپورتاژ آگهی خود را از بین بهترین سایت های ایرانی انتخاب کنید. سایت لینکدون مرجع خرید و فروش رپورتاژ آگهی به شمار میرود. نیاز به خرید رپورتاژ آگهی یک نیاز همیشگی برای سایت های امروزی ست.

رقیب های شما هر روزه چنین مسیری را میروند. با مراجعه به لینکدون میتوانید از بهترین سایت های ایرانی رپورتاژ آگهی بخرید. همچنین اگر صاحب سایت هستید و هنوز به درا»د از طریق رپورتاژ اگهی مبادرت نکرده اید توصیه میکنیم با خواندن این مقاله برای سایت خود براحتی کسب درآمد کنید.

بهترین روش فروش رپورتاژ اگهی

همچنین لینکدون افتخار همکاری با سایت یو کد را دارد. برای خرید رپورتاژ اگهی از سایت کدنویسی به زبان ساده میتوانید از طریق لینکدون نیز اقدام کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب


2 دیدگاه در “رپورتاژ آگهی و آنچه باید درباره آن بیشتر بدانیم!

ممنون از متن خوب و کاملتون

خواهش میکنم..موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *