افزایش فروش و جذب فالوئر اینستاگرام با بهلینک
بازاریابی اینترنتی چیست؟
امروزه بیش از جذب مشتری در فروشگاه های فیزیکی و هایپرمارکت ها میزان بازدید و تقاضای فروش اینترنتی از سایت های فروشگاهی جای خود را باز کرده است. فروشنده های بزرگ و خرد بیشتر به فکر جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی مجموعه ی خود هستند که البته در شرایط کرونا این مورد بیشتر خود را نشان داده است. فروشگاه های بزرگ با جذب حداکثری مشتری از سراسر کشور فروش و سود بیشتری کسب خواهند کرد. یکی از ابزارهایی که در فضای مجازی شما را با کسب و کارهای متفاوتی آشنا خواهد کرد اپلیکیشن اینستاگرام هست. جذب فالوئر اینستاگرام به یکی از متداول ترین روش های جذب مشتری برای افزایش فروش تبدیل شده است.
یکی از عمده ترین روشهای جذب کاربران از طریق فضای مجازی متوجه اینستاگرام است. قبل از هر چیز برای آشنایی اولیه با بازاریابی اینترنتی پیشنهاد میکنیم با مباحث آموزش دیجیتال مارکتینگ فرادرس بیشتر آشنا شوید و اطلاعات عمومی خود را در مورد تجارت الکترونیک حرفه ای تر کنید.
خب حالا روش ارجاع مشتریان از طریق صفحه ی اینستاگرام مان به کارشناس فروش و محصولات ما چطور هست و چگونه باید با جذب حداکثری مخاطب، خدمات و محصولات مان را به بهترین شکل عرضه کنیم؟
جذب فالوئر و مشتری با اینستاگرام
داشتن یک فضای رقابت در دنیای تجارت الکترونیک در طول سال های اخیر دستخوش روش های متفاوتی بوده و هر روز به شکل های جدیدی خود را نشان خواهد داد که هدف آن مطمئنا افزایش فروش و جذب خریداران از تمام کشور و حتی سراسر دنیاست.
یکی از مزیت هایی که شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید داشته باشید کسب آموزش تبلیغات در شبکه های مجازی به عنوان یکی از راه های بازاریابی اینترنتی است که باعث افزایش محبوبیت، رشد و ارتقاء فعالیت های شما در فضای مجازی میشه و روزانه میلیون ها نفر یا بیشتر در شبکه های مجازی صفحه ی شما را بازدید خواهند کرد و سهم قابل توجه ای در جذب فالوئر و فروش محصولات شما خواهند داشت.
اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یکی از ابزارهای مفید و پرمخاطب جایگاه ویژه ای بین مردم در ایران و جهان پیدا کرده است لذا روش ها و راه های جذب کاربران برای ما در صفحه ی شخصی و کاری مان اهمیت ویژه ای دارد.
اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید، پس حتما به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده اید. این روزها اینستاگرام بزرگترین رسانه برای نشان دادن محصولات و تبلیغات است. اگر به تاثیر معجزه آسای تبلیغ در اینستاگرام اعتقاد ندارید، بگذارید به شما خبر بدهم در همین لحظه که دست روی دست گذاشته اید، آدمها دارند در اینستاگرام پول پارو میکنند روش انجام اینکار فراگیری آموزش تبلیغات در اینستاگرام هست تا توانایی جذب فالوئر و مشتری را پیدا کنید.
مزایای تبلیغات و برند سازی در اینستاگرام
از مزایای تبلیغات در فضای مجازی مانند اینستاگرام میتوان گفت که باعث افزایش تمرکز و توجه کاربران می شود.
در دیگر روش های تبلیغاتی همچون تبلیغ در حین پخش فیلم، مخاطب به دلیل خستگی ممکن است توجه زیادی به تبلیغ نداشته باشد و در نهایت هزینه ی تبلیغاتی شما هدر خواهد رفت.
حتی تبلیغ در فضاهای شهری مانند بنر و بیلبوردهایی که در اتوبان و خیابان نصب هستند، بیننده مخصوصا راننده، ممکن است توجه زیادی به آن نداشته باشد و در کل یک نگاه گذرا به آن بیندازد که این امر باعث می شود مخاطب مفهوم و محتوای اصلی تبلیغ را درک نکند. لازمه ی درک بهتر از نوع تبلیغ یادگیری آموزش تبلیغات و برندسازی فرادرس هست تا بتونید به بهترین نحو اینکار را انجام دهید.
اینستاگرام بهترین فضا برای شروع بیزینس است، چون نه سرمایه و نه سئویی نیاز نیست!
بیو اینستاگرام چیست؟
بخش بیو اینستاگرام یا بیوگرافی اینستاگرام اولین بخشی است که کاربر با پروفایل شخصی یا تجاری شما روبه رو میشود. بنابراین برای افزایش فالوئر بهتر است در این بخش در مدت زمان کوتاهی اطلاعات لازم از ماهیت حساب خود را در اختیار کاربر قرار دهید.
نقش بیو در افزایش فالوور اینستاگرام غیر قابل انکار است. بیوگرافی اینستاگرام شما مثل کارت ویزیت آنلاین و صفحه اصلی وبسایت شما است که همگی در یک بسته جمع شدهاند. شما می توانید با استفاده از آموزش نوشتن بیو اینستاگرام کاپریلا به سادگی یک بیوگرافی حرفه ای بسازید و اطلاعات مهمی که در اولین نگاه برای جذب فالوئر مورد نیاز هست را ارائه کنید.
درج لینک در بیو اینستاگرام
به عقیده بهترین کارشناسان بازاریابی، لینک موجود در بیو اینستاگرام نقش مهمی در معرفی و شناخت کاربران از شما دارد.
مهمترین بخش در اطلاعات بیو اینستاگرام قرار دادن لینک صفحه ی رسمی و شخصی خود برای ارجاع کاربران به سایت، فروشگاه، خدمات و ارتباط با مخاطبین هست.
تذکر : در این بخش فقط مجاز به وارد کردن یک لینک هستید و نمی توانید چند لینک قرار دهید.
بر خلاف سایر شبکههای اجتماعی، اینستاگرام در زمینه ی قرار دادن لینک سختگیر است!
در حال حاضر، اینستاگرام اجازه درج فقط یک لینک قابل کلیک را در پروفایل خود به کاربران میدهد و این لینک موجود در بیوگرافی شما است.
قبل از هر چیز پیشنهاد میکنیم با آموزش کار با شبکه های اجتماعی اطلاعات خود را درباره فعالیت در فضای مجازی ارتقا بدید تا بتوانید با زیر و بم کار در این حوزه آشنا شوید.
بسیاری از مشاغل از لینک برای ارسال دنبال کنندگان به صفحه ی اصلی یا وبلاگ خود استفاده میکنند که کار فوق العادهای است!
اما برای مشاغل تجارت الکترونیکی که میخواهند دنبال کننده ها را به صفحات خاص محصول، راه های ارتباطی، اطلاعات مورد نیاز، آدرس و … بفرستند، عدم وجود لینک های متعدد یک چالش بزرگ است. راه حل چیست؟!
بهلینک، کارت ویزیت آنلاین شما
پاسخ : برای غلبه بر این محدودیت و قراردادن چند لینک در بیو اینستاگرام، تنها یک راه را میشناسیم که علاوه بر راه های ارتباطی بتواند لینک های متعدد، توضیحات، صفحات مجازی، پرس و پاسخ ها، موقعیت آدرس و اطلاعات مورد نیاز کاربران شما را نمایش دهد و این ابزار استفاده از بهلینک است.
ابزار بسیار کاربردی و جدید بهلینک به شما در زمینه درج تمامی موارد بالا کمک خواهد کرد.
در این بخش شما را با طریقه شروع کار، ثبت نام و استفاده از ابزار بهلینک با درج تمامی اطلاعات مورد نیازتان آشنا خواهیم کرد.
مرحل ساخت بهلینک
ابتدا به وبسایت بهلینک مراجعه کنید و بر روی گزینه ی ثبت نام کلیک کنید.
در صفحه ی ثبت نام فیلد های مورد نظر شامل : نام، آدرس ایمیل، و رمز عبور را وارد کنید تا به سادگی ثبت نام اولیه شما انجام شود.
بعد از ورود خودکار به بخش پروفایل بهلینک، ابتدا روی ایجاد بهلینک جدید کلیک کنید.
در این مرحله ابتدا باید یک شناسه بهلینک مخصوص به خود را وارد کنید که در حقیقت لینک شما برای استفاده در بیو اینستاگرام است.
بعد از آن عنوان صفحه مورد نظر را وارد کنید که نشان دهنده نام یا کسب و کار شماست.
سپس در بخش بایو معرفی کوتاهی از فعالیت و خودتان بنویسید و سپس بر روی گزینه ی ساخت بهلینک و رفتن به گام بعد کلیک کنید.
در این مرحله برای افزودن و یا تغییر هر بخشی باید روی عناوین مشخص شده کلیک کنید، بخش های کلیدی شامل :
- تنظیمات اصلی
- افزودن/ویرایش اطلاعات تماس
- افزودن/ویرایش لینک ها
- افزودن/ویرایش سوالات رایج
- افزودن/ویرایش متن و توضیح
- افزودن/ویرایش آدرس و مسیریابی
تنظیمات اصلی بهلینک
این بخش اصلی ترین تنظیم بهلینک شماست که در مرحله قبلی وارد کردیم و برای ویرایش میتونید تغییرات را اعمال کنید.
افزودن/ویرایش اطلاعات تماس
در این بخش با وارد کردن اطلاعات تماس می توانید با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید.
افزودن/ویرایش لینک ها
این قسمت جزء مهمترین مزیت های بهلینک هست که میتونید بیش از یک لینک را قرار دهید که می تواند شامل صفحه اصلی وبسایت، صفحات شبکه های اجتماعی و … باشد. در این بخش به تعداد ۵ لینک می توانید اضافه کنید.
افزودن/ویرایش سوالات رایج
یکی از بخش های جالب که نوع رایج از ارتباط با مخاطبین هست افزودن بخش پرسش و پاسخ هست که اصطلاحا به آن FAQ گفته می شود. شما در این بخش می توانید ۳ مورد از سوالات متداول در مورد خود و کسب و کارتان را وارد کنید و به آن پاسخ دهید تا راهنمایی خوبی برای کاربران شما باشد.
افزودن/ویرایش متن و توضیح
در این قسمت هرگونه توضیحی که می خواهید به مخاطبین خود ارائه کنید را درج کنید. که شامل : شماره حساب، ساعات کاری، زمان ارسال و هرگونه توضیح دیگر هست.
افزودن/ویرایش آدرس و مسیریابی
در آخرین بخش می تونید موقعیت مکانی و ادرس محل کسب و کار و فروشگاه خود را وارد کنید.
جمع بندی
امروزه که ارتباط برقرار کردن با مخاطبین، خریداران و کاربران جایگاه ویژه ای در ارائه خدمات کسب و کارها دارد توجه به لینک گذاری در صفحات اجتماعی اهمیت بالایی دارد. با استفاده از بهلینک می تونیم افزایش فروش و فالوئر اینستاگرم را ارتقاء بدیم.
من هم در کدنویسی به زبان ساده از بهلینک برای قراردادن لینک بیو اینستاگرام شخصی ام استفاده کرده ام.
لازمه ی داشتن فضای کاربری مناسب برای بازدیدکنندگان و جذب فالوئر توجه بیشتر به فراگیری آموزش تبلیغات و برندسازی فرادرس برای کسب مهارتی خوب است که می توانید با روش های شناخته شده در دیجیتال مارکتینگ و آموزش تبلیغات در فضای مجازی به این مهم دست پیدا کنید.